zondag 18 januari 2015

Rene Leegte legt woordvoerderschap aardgaswinning neer

DEN HAAG - Kamerlid Rene Leegte is namens de VVD niet langer woordvoerder als het gaat om de gaswinning en de aardbevingen. Leegte legt het woordvoerderschap zelf neer.



via http://ift.tt/1BOJUN9