Groningen
zondag 18 januari 2015
Rene Leegte legt woordvoerderschap aardgaswinning neer
DEN HAAG - Kamerlid Rene Leegte is namens de VVD niet langer woordvoerder als het gaat om de gaswinning en de aardbevingen. Leegte legt het woordvoerderschap zelf neer.
via
http://ift.tt/1BOJUN9
Nieuwere post
Oudere post
Homepage
Mobiele versie tonen