HUIZINGE - Zo'n tweederde tot driekwart van het toekomstige personeel van het nieuwe Centrum voor Veilig Wonen komt uit de regio Groningen. Dat zei directeur Peter Kruyt maandag op een informatiebijeenkomst van de Dialoogtafel in Huizinge.
via http://ift.tt/1zmkuW7
via http://ift.tt/1zmkuW7