dinsdag 16 december 2014

‘Als u op een geul woont, heeft u pech'

,,Als u op een geul woont, heeft u pech." Dat zei de Groninger hoogleraar geo-energie Rien Herber gisteravond in Bedum tijdens een bijeenkomst over aardbevingen, schade en herstel georganiseerd door Algemeen Plaatselijk Belang Bedum. Het massaal opgekomen publiek moest de sessie gedeeltelijk volgen vanuit een gang.



via http://ift.tt/1BTMjHt