LOPPERSUM - De Groninger Bodem Beweging en enkele andere organisaties willen 17 december een manifestatie houden tegen het gasbesluit dat minister Kamp vermoedelijk die dag neemt. De Bodembeweging wil dat er minder gas wordt gewonnen in Groningen: maximaal 30 miljard tegen 42,5 miljard nu. De groep kondigt al aan de mocht Kamp de huidige gasproductie handhaven, ze in beroep gaat bij de Raad van State.
via http://ift.tt/1vzVJiW
via http://ift.tt/1vzVJiW