GRONINGEN - de brug die de Korrewegwijk verbindt met De Hunze en Beijum is dicht en gaat voor 2015 niet meer open. Dat verwacht Rijkswaterstaat die de brug onderhoudt. Fietsers kunnen wel gebruik maken van de fietsbrug. Deze kan niet open of dicht en kan dus ook niet kapot.
via http://ift.tt/1vJHhtE
via http://ift.tt/1vJHhtE