woensdag 3 december 2014

Eerste deel Boterdiepbrug in Groninger ringweg klaar

GRONINGEN - Het eerste deel van de verlengde brug over het Boterdiep in Groningen (bij Hornbach) is klaar. Verkeer op de oostelijke ringweg verhuist volgende week naar de zuidkant van de brug. Daar verricht de aannemer onder tentzeilen de laatste werkzaamheden aan de voegovergangen (foto).



via http://ift.tt/1wtuywm