GRONINGEN - Het eerste deel van de verlengde brug over het Boterdiep in Groningen (bij Hornbach) is klaar. Verkeer op de oostelijke ringweg verhuist volgende week naar de zuidkant van de brug. Daar verricht de aannemer onder tentzeilen de laatste werkzaamheden aan de voegovergangen (foto).
via http://ift.tt/1wtuywm
via http://ift.tt/1wtuywm