Groningen
woensdag 3 december 2014
Auto belandt in sloot bij Muntendam
MUNTENDAM - Een automobilist is woensdagavond met zijn voertuig in een sloot gereden langs de N33 bij Muntendam. Bij het ongeluk waren verder geen andere auto's betrokken.
via
http://ift.tt/11V6pS3
‹
›
Homepage
Internetversie tonen