woensdag 10 september 2014

Vuilnis mogelijk onder grond in Delfzijl

DELFZIJL - Inwoners van de binnenstad van Delfzijl moeten hun vuilnis mogelijk in ondergrondse containers kwijt in de toekomst. De gemeente bekijkt of het handig is ze te plaatsen.



via http://ift.tt/1qFm2qr