woensdag 10 september 2014

Raadslid Vlagtwedde: beter een duif dan een mobieltje

TER APEL - Richard Joling, gemeenteraadslid en duivenhouder in Vlagtwedde, ergert zich groen en geel aan het feit dat het mobiel bereik in zijn omgeving heel slecht is. Hij vindt dat ‘Den Haag' daar iets aan moet doen, bijvoorbeeld door meer zendmasten neer te zetten.



via http://ift.tt/1pP4bYJ