woensdag 10 september 2014

‘Gronings werk' maken van aardbevingen

GRONINGEN - Het restaureren van woningen met aardbevingsschade moet Groningse werklozen werk opleveren. De stad Groningen moet zich daar hard voor maken. Die oproep deed PvdA-raadslid Jan Pieter Loopstra woensdag. In de Groninger raadscommissie werk ging het over economisch programma van de gemeente. B en W willen samen met bedrijfsleven werken aan de Groninger economie. Dat moet de komende jaren 6000 banen opleveren.



via http://ift.tt/WUzXgh