woensdag 10 september 2014

Evenementen Lauwersoog wegens brand afgelast

LAUWERSOOG - Het visserijsymposium van vrijdag en de Dag van de Garnaal die voor komende zaterdag op het programma stond in Lauwersoog gaat wegens de grote brand van woensdag niet door. Bij de brand werd in de haven het pand van Sterkenburg Vis verwoest. Het bestuur van Stichting Promotie Lauwersoog besloot woensdag tot afgelasting van de evenementen. ,,We doen dit met z'n allen of we doen het niet”, reageerde voorzitter Wim Woudstra van de organiserende stichting.



via http://ift.tt/1qiJV7U