In 2014 zijn in de provincie Groningen de eerste aardschokken als gevolg van de gaswinning alweer gevoeld. Daarvan was de aardbeving bij Leermens op 13 februari met een kracht van 3.0 de zwaarste. Lees verder...
via http://goo.gl/fiwzwx
via http://goo.gl/fiwzwx