woensdag 2 juli 2014

Martiniplaza diep in de problemen

Wethouder Joost van Keulen zei gisteren dat die positieve verwachting inmiddels is bijgesteld. ,,Het lijkt er nu op dat er pas in 2016 weer zwarte cijfers worden geschreven in Martiniplaza.'' De positieve verwachting voor 2015 was vastgelegd in een zogeheten koersplan voor Martiniplaza. Het was vanwege dat koersplan dat Van Keulen vorige maand geen reden zag door te vragen toen werd gemeld dat 2014 een slecht jaar zou worden. ,,Er was bovendien heel intensief contact met de directeur en de raad van commissarissen. In die sfeer had een dergelijk grote tegenvaller spontaan gemeld moeten worden.''



via http://ift.tt/1m9ENPT