vrijdag 4 juli 2014

Mogelijk Koningsfeest aan rand van Stad

Voor de organisatie van Koningsdag 2015 kijkt de gemeente Groningen nadrukkelijk naar een groot evenement aan de rand van de stad. De druk op de binnenstad wordt te groot. Dat concludeert burgemeester Ruud Vreeman in zijn terugblik op de festiviteiten van dit jaar. Lees verder...



via http://goo.gl/tG89XX