Het Meldpunt Overlast Zorg van de gemeente Groningen heeft vorig jaar bijna 5400 meldingen binnengekregen. Dat zijn er ruim 400 meer dan vorig jaar. Het Meldpunt is het centrale punt waar inwoners terecht kunnen voor melden van alle soorten overlast. Lees verder...
via http://goo.gl/iOcqaM
via http://goo.gl/iOcqaM