Een 52-jarige man uit Groningen is zondagmiddag aangehouden nadat hij volledig door het lint was gegaan tegen een medewerkster van een asiel en een medewerkster van de dierenambulance, omdat hij zijn hond niet meekreeg. De Groninger kon volgens de politie de behandelkosten niet betalen en daarom mocht hij zijn hond niet meenemen uit het asiel in Zuidwolde. De man sloeg daarop een 41-jarige medewerkster van het asiel in haar gezicht en bespuugde haar.
via http://goo.gl/AGTSwF