maandag 21 juli 2014

'Vergoeding in regio investeren'

Huizen in Groningen die schade hebben opgelopen door gasboringen in het gebied moeten worden opgelapt door bouwvakkers uit de regio. Daarvoor pleit vakbond FNV Bouw.












via http://goo.gl/8IGXSh