Groningen
maandag 23 juni 2014
Groningers willen hotel met ambitie in Nicaragua
'Het onderwijs is er slecht en er moet echt meer gebeuren', zegt Rens Kalsbeek uit Groningen. Samen met haar vriend Jans Zwiers zet ze zich in voor beter onderwijs in Nicaragua.
Lees verder...
via
http://goo.gl/GGS1rq
‹
›
Homepage
Internetversie tonen