Groningen
maandag 23 juni 2014
Duo na mishandeling agenten mogelijk uit huis gezet
De gemeente Veendam overweegt om de verdachten van de mishandeling van twee agenten uit hun woning aan de Middenweg te zetten.
Lees verder...
via
http://goo.gl/C2q1un
‹
›
Homepage
Internetversie tonen