Groningen
vrijdag 20 juni 2014
Auto met bouwkeet belandt in sloot
Een auto met een bouwkeet is vrijdagmorgen bij Wehe Den Hoorn van de weg geraakt. De bestuurder had waarschijnlijk een black-out en reed daardoor de sloot in.
Lees verder...
via
http://goo.gl/f4NMSn
‹
›
Homepage
Internetversie tonen