Groningen
vrijdag 20 juni 2014
Auto met bouwkeet belandt in sloot
Een auto met een bouwkeet is vrijdagmorgen bij Wehe Den Hoorn van de weg geraakt. De bestuurder had waarschijnlijk een black-out en reed daardoor de sloot in.
Lees verder...
via
http://goo.gl/f4NMSn
Nieuwere post
Oudere post
Homepage
Mobiele versie tonen