Schaatser Lennart Velema uit Groningen rijdt volgend seizoen voor de commerciele schaatsploeg Beslist.nl. De 20-jarige sprinter maakt nu nog deel uit van het developmentteam van I-Skate, waar ook Beslist.nl onder valt. Lees verder...
via http://goo.gl/GEcv7Y
via http://goo.gl/GEcv7Y