Angelo Cijntje maakte zaterdag zijn debuut in de Eredivisie. Ruim zes minuten mocht hij in het shirt van FC Groningen meespelen in het duel tegen Heracles Almelo. Na afloop liet de Veendammer weten dat zijn avontuur in Euroborg er na dit seizoen opzit. Lees verder...
via http://goo.gl/5X0R3e
via http://goo.gl/5X0R3e