Groningen
donderdag 22 mei 2014
SP wil opheldering over stadsnomaden
De SP in de gemeenteraad van Groningen wil opheldering van het stadsbestuur over de rondtrekkende stadsnomaden.
Lees verder...
via
http://goo.gl/4DeSuc
Nieuwere post
Oudere post
Homepage