donderdag 22 mei 2014

SP wil opheldering over stadsnomaden

De SP in de gemeenteraad van Groningen wil opheldering van het stadsbestuur over de rondtrekkende stadsnomaden. Lees verder...



via http://goo.gl/4DeSuc