Groningen
donderdag 22 mei 2014
Gaslek in woning Foxhol
De brandweer is uitgerukt in verband met een gaslek in een woning aan de G. Imbosstraat in Foxhol.
via
http://ift.tt/1tot9Tl
Nieuwere post
Oudere post
Homepage