Peter Rehwinkel werkt helemaal niet bij het UCLG in Barcelona, zelfs niet als vrijwilliger. Dat laat een woordvoerder van deze Europese organisatie van gemeenten weten aan RTV Noord. Rehwinkel zou in Barcelona als vrijwilliger aan de slag gaan als kwartiermaker voor een centrum voor rampenbestrijding. Lees verder...
via http://goo.gl/P26kpl
via http://goo.gl/P26kpl