LOPPERSUM - Een wethouder moet in de gemeente Loppersum na de verkiezingen worden belast met de portefeuille aardgaswinning en compensatie. Dat bepleit de Lopster PvdA-raadsfractie Zij diende hiertoe deze week tijdens de raadsvergadering een motie in. Deze motie komt later in stemming.
via http://ift.tt/O7IwjI'bevingen'
via http://ift.tt/O7IwjI'bevingen'