GRONINGEN - Hotel de Prinsenhof neemt de exploitatie van de theeschenkerij in de Prinsentuin over van de stichting Werkpro. Die stichting gaf twee jaar geleden al aan de exploitatie niet langer voort te kunnen zetten. De gemeente vindt de schenkerij een meerwaarde voor de Prinsentuin en zocht daarop contact met de Prinsenhof. Het hotel op haar beurt ziet in de theeschenkerij een versterking van de eigen ambiance.
via http://ift.tt/1g8lnna
via http://ift.tt/1g8lnna