GRONINGEN - De gebruiksruimte aan de Herebinnensingel in Groningen gaat definitief dicht. De ruimte werd ooit geopend om een einde te maken aan de overlast van junks die op straat een shot zetten. De gebruiksruimte bood hen een beschutte plek waar ze een shot konden zetten.
via http://ift.tt/1oLTYwA
via http://ift.tt/1oLTYwA