GRONINGEN - In Groningen hield maandagmiddag alvast een aftrap van het schooljaar 2014-2015. Dan mag de stad zich de onderwijsstad van het (school)jaar noemen. Aat Sliedrecht, voorzitter van de Stichting Nationale OnderwijsWeek, droeg het ‘digitale onderwijsstokje' in het stadhuis over aan wethouder Ton Schroor (D66, rechts). Almere is dit schooljaar onderwijsstad.
via http://ift.tt/1g1y7fl
via http://ift.tt/1g1y7fl