maandag 10 maart 2014

,Amalia kom in Groningen studeren'

GRONINGEN - Prinses Amalia zit net een paar jaar op de basisschool. De Groninger raadsfractie van Student&Stad vertelt de prinses nu alvast dat Groningen straks de stad is waar ze haar studententijd moet doorbrengen. In een open brief somt lijsttrekker Suzanne Klein Schaarsberg de zegeningen van Groningen op.



via http://ift.tt/1g1y6ru'