maandag 10 maart 2014

Bas (10) is bang na de 0-2: 'Hier worden die jongens weer boos om hè mama?'

GRONINGEN - Feyenoord staat met 0-1 voor en de sfeer is al geruime tijd onrustig.



via http://ift.tt/1crvKaE'Hier-worden-die-jongens-weer-boos-om-h%C3%A8-mama'