maandag 10 maart 2014

Aula Groningen na 50 jaar gemoderniseerd

GRONINGEN - De aula op begraafplaats Selwerderhof in Groningen is maandag na een opknapbeurt officieel weer in gebruik genomen. De gemeente heeft het gebouw na vijftig jaar gemoderniseerd. Het is ook een duurzaam gebouw geworden: op het dak liggen 60 zonnepanelen. Binnenkort kunnen mensen van afstand afscheidsbijeenkomsten volgen dankzij multimedia voorzieningen.



via http://ift.tt/1lqVLaf