Groningen
vrijdag 7 februari 2014
Provincie bij fusie op ramkoers
ZUIDBROEK - De provincie wil twee gemeenten in Oost-Groningen. De commissie vindt dat Hoogezand-Sappemeer, Slochteren, Menterwolde en Oldambt moeten opgaan in één gemeente langs de A7.
via
http://ift.tt/1b7zbCZ
‹
›
Homepage
Internetversie tonen