vrijdag 7 februari 2014

Provincie bij fusie op ramkoers

ZUIDBROEK - De provincie wil twee gemeenten in Oost-Groningen. De commissie vindt dat Hoogezand-Sappemeer, Slochteren, Menterwolde en Oldambt moeten opgaan in één gemeente langs de A7.



via http://ift.tt/1b7zbCZ