dinsdag 18 februari 2014

Belastingman verdachte in DigiD-fraudezaak

GRONINGEN/WESTERLEE - De politie heeft drie nieuwe verdachten opgepakt voor de grote Groninger DigiD-fraudezaak. Een van de verdachten is een man uit Westerlee die bij de Belastingdienst werkt.



via http://ift.tt/N5woyP