dinsdag 7 januari 2014

UMCG bindt strijd aan om gasbevingen

GRONINGEN - De grootste werkgever van het Noorden is de gasbevingen en koele reactie vanuit Den Haag zat. Topman Jos Aartsen van het Universitair Medisch Centrum Groningen oogstte dinsdagmiddag luid applaus van zijn personeel tijdens een ongebruikelijk politieke nieuwjaarstoespraak.



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10812423.ece/UMCG-bindt-strijd-aan-om-gasbevingen