zaterdag 18 januari 2014

Max van den Berg: 'We hebben nog een lange weg te gaan'

GRONINGEN - "Ik ben trots op de Groningers en wat ze bereikt hebben. We zijn van ver gekomen", zegt commissaris van de Koning Max van den Berg. Vorig weekend begonnen de onderhandelingen met een zware delegatie van het ministerie van Economische Zaken en de top van de NAM.



via http://ift.tt/LtrefX'We-hebben-nog-een-lange-weg-te-gaan'