zaterdag 18 januari 2014

'Niet blijven hangen in onze kwaadheid'

GRONINGEN - "We kunnen heel erg kwaad worden. Groningers hebben de neiging dit ook lang te blijven. Maar op een zeker moment moet het afgelopen zijn. Dat vraagt iets van ons."



via http://ift.tt/LiGMSQ'Niet-blijven-hangen-in-onze-kwaadheid'