GRONINGEN - Oost-Groningen krijgt een laatste kans om het eens te worden over een gemeentelijke herindeling. "Als het de gemeenten onverhoopt niet lukt dichter bij elkaar te komen, is de provincie aan zet." Dat zegt gedeputeerde Bote Wilpstra (D66) die de negen Oost-Groninger gemeenten hiervoor nog anderhalve maand geeft.
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10812543.ece/Laatste-kans-voor-Oost-Groningen
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10812543.ece/Laatste-kans-voor-Oost-Groningen