Een 48-jarige man uit de stad Groningen heeft dinsdag alles op alles gezet om uit handen van de politie te blijven. Toen de politie hem in zijn woonplaats staande wilde houden, sloeg hij op de vlucht. Met hoge snelheid reed hij over de snelweg A7, met meerdere politieauto's en -motoren achter zich aan. Uiteindelijk werd hij klemgereden op een rotonde in het dorp Tolbert. De man is opgepakt.
via http://goo.gl/uKKMcF