vrijdag 10 januari 2014

Geen auto's meer over Herebrug

GRONINGEN - De stad Groningen sluit mogelijk dit jaar nog de Herebrug af voor autoverkeer. Dat gebeurt ten gunste van het openbaar vervoer: bussen tussen het Hereplein en het Hoofdstation krijgen vaker groen licht.



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10819673.ece/Geen-auto's-meer-over-Herebrug