WINSCHOTEN/OUDE PEKELA - De voorman van de motorclub Red Devils MC uit Oude Pekela is opgepakt door de politie. Hij zou een agent bij de keel hebben gegrepen en een man onder druk hebben gezet om zijn paspoort af te geven.
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10627863.ece/Voorman-motorclub-Red-Devils-opgepakt-
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10627863.ece/Voorman-motorclub-Red-Devils-opgepakt-