woensdag 6 november 2013

Groningers bedenken alternatief buslijn

GRONINGEN - Een groep bewoners van de Oosterparkwijk in Groningen bedenkt zelf plannen om buslijn 4 naar de Florabuurt te handhaven. Het OV-bureau wil er vanwege de hoge kosten van af, maar volgens de bewoners zijn er wel manieren om het goedkoper te doen. Ze waren tot de sessie opgeroepen door de SP. Op initiatief van de Stadspartij bedachten bewoners van Ulgersmaborg in dezelfde ruimte een plan om inmiddels opgeven buslijn naar hun wijk in ere te herstellen. Een combinatie ligt volgens hen voor de hand: een buslijn door het Oosterpark naar Ulgersmaborg.



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10628523.ece/Groningers-bedenken-alternatief-buslijn