GRONINGEN - Hondenbezitters in Groningen moeten duidelijker voor de bril krijgen waar ze aan toe zijn met hun hond. Het gevoel dat ze opgejaagd worden door buitengewone opsporingsambtenaren (Boa's) mag hoe dan ook niet meer voorkomen. De Stadspartij wil de aanlijnplicht zelfs afschaffen.
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10678253.ece/Hondenbezitter-Stad-verdient-duidelijkheid
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10678253.ece/Hondenbezitter-Stad-verdient-duidelijkheid