GRONINGEN - De financiële situatie rond het openbaar vervoer in Groningen is vanaf 2015 kritiek. Het ziet er naar uit dat de provincie zelf opdraait voor het miljoenentekort. Tenzij we met zijn allen 'Den Haag' zover krijgen dat het rijk ons toch tegemoet komt.
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10677993.ece/Boumans%3A-Financi%C3%ABn-openbaar-vervoer-Groningen-kritiek-
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10677993.ece/Boumans%3A-Financi%C3%ABn-openbaar-vervoer-Groningen-kritiek-