zondag 17 november 2013

Fietsers vanuit Winsum kaarsrecht op d'Olle Grieze af

GRONINGEN/WINSUM - Een megabreed fietspad van 3,50 meter langs het spoor tussen Winsum en Groningen komt steeds dichterbij. De provincie Groningen is positief. Begin volgend jaar wordt het onderwerp behandeld door de Staten. Daarna kan het snel gaan. Het pad zou kaarsrecht langs het spoor moeten komen.



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10666653.ece/Fietsers-vanuit-Winsum-kaarsrecht-op-d'Olle-Grieze-af