ASSEN/GRONINGEN - 'Vermomde' leden van actiegroep Loeske plakten dinsdagavond posters op het hoofdkantoor van de NAM in Assen. Dat deden ze ook bij de gemeentehuizen in het aardbevingsgebied in Groningen.
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10674783.ece/Actie-bij-NAM-voor-gasstuiver
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10674783.ece/Actie-bij-NAM-voor-gasstuiver