Rehwinkel kan volgens gemeente aan de slag in Barcelona
Als het aan de Gemeente Groningen ligt kan vertrekkend burgemeester Peter Rehwinkel gewoon aan de slag in Barcelona. Dat zei loco-burgemeester en wethouder Roeland van der Schaaf woensdagmiddag in een verklaring.