woensdag 16 oktober 2013

Rehwinkel kan volgens gemeente aan de slag in Barcelona

Als het aan de Gemeente Groningen ligt kan vertrekkend burgemeester Peter Rehwinkel gewoon aan de slag in Barcelona. Dat zei loco-burgemeester en wethouder Roeland van der Schaaf woensdagmiddag in een verklaring.













via http://goo.gl/UiCtSU