woensdag 16 oktober 2013

Greenpeace-activist Ubels donderdag voor rechter

MOERMANSK - De twee Nederlandse activisten van Greenpeace die meededen aan de actie van het schip de Arctic Sunrise bij een Russisch boorplatform onder Nova Zembla, komen voor de rechter om vrijlating op borgtocht te verzoeken. Dat heeft een woordvoerster van Greenpeace in Nederland woensdag meegedeeld.



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10564523.ece/Greenpeace-activist-Ubels-donderdag-voor-rechter